2007

"Scopul educatiei este acela de a
inlocui o minte goala cu una deschisa"
- Malcom
Acasa Subiecte
Proba Orala
Lb.Romana Engleza Franceza
Proba Scrisa
Proba A Proba C Proba D Proba E Proba F
Programa
Programe discipline
Rezolvari
Proba Orala
Lb.Romana Engleza Franceza
Proba Scrisa
Lb.Romana Matematica Geografia Romaniei Istoria Romanilor Economia Intreprinderi Economia Franceza Biologie
Suport
Romana
Limba Romana-utileIon Creanga -Basmul cult - Povestea lui Harap-AlbMihail Sadoveanu- Povestirea - Hanu AncuteiCostache Negruzzi- Nuvela istorica - Alexandru LapusneanulMircea Eliade - Nuvela fantastica - La TiganciMihai Eminescu-Nuvela fantastica - Sarmanul DionisIoan Slavici - Nuvela psihologica - Moara cu NorocIoan Slavici - Romanul traditional - MaraLiviu Rebreanu - Romanul obiectiv - IonCamil Petrescu - Romanul subiectiv - Ultima noapte de dragoste intaia..George Calinescu - Romanul realist - Enigma OtilieiMarin Preda - perioada postbelica - MorometiiI.L.Caragiale - Comedia - O scrisoare pierdutaCamil Petrescu - DramaVasile Alecsandri - pasoptismulMihai Eminescu - poezieGeorge Bacovia- simbolismVasile Voiculescu- traditionalismIon Pilat - traditionalismTudor Arghezi-modernismIon Barbu - modernismNichita Stanescu- neomodernism
Matematica Franceza Geografia Romaniei Istorie Marketing Economie
Calendar Articole Carti
Informatii
Sfaturi Practice
Evaluare Online
Geografie
Varianta 1 Varianta 2 Varianta 3 Varianta 4 Varianta 5 Varianta 6 Varianta 7 Varianta 8 Varianta 9 Varianta 10 Varianta 11 Varianta 12 Varianta 13 Varianta 14 Varianta 15 Varianta 16 Varianta 17 Varianta 18 Varianta 19 Varianta 20 Varianta 21 Varianta 22
Contact  

Reclama


Articole

Recomandari

Suport - Marketing
CAP.I: GENERALITĂŢI

CAP.I: GENERALITĂŢI

 

1.CONCEPTUL DE MARKETING

    Apariţie : -ca termen: în 1902 Michigan SUA ,curs universitar

                      -ca ştiinţã :legat d
Citeşte mai mult

CAP II:PIAŢA TURISTICĂ

DEF: Piaţa turisticã=locul de întâlnire şi confruntare a cererii cu oferta de produse turistice, special amenajatã pentru întâlnirea cumpãrãtorilor cu vânzãtorii pentru a-şi scimba mãrfurile


ELEMEMTELE PIEŢEI TURISTICE:

a)purtãtorii ofertei=prestatorii de servicii t
Citeşte mai mult


CAP.III:ESTIMAREA POTENŢIALULUI PIEŢEI
TURISTICE

Cercetarea de piaţã=tendinţele pieţei

Cercetarea de marketing=tendinţele pieţei+mediul de marketing(micro si macromediu)

Cercetarea de piaţã≠cercetarea de marketing

DEF:Cercetarea de piaţã reprezintã ansamblul de activitãţi prin care(se culeg, se analizeazã şi se int
Citeşte mai mult

CAP. IV: INSTRUMENTE ALE CERCETĂRII DE MARKETING

ÎN DOMENIUL SERVICIILOR


DEF:Măsurarea=exprimarea simbolică (numerică sau nenumerică)a gradului în care un fenomen posedă sau nu o caracteristică.

Exempulu:exprimare numerică:40% preferă Braşovul

Exemplu:exprimare nenumerică:Braşovul este apreciat ca fiind foarte frumos

DEF:Scala
Citeşte mai mult

CAP.V:ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII DE MARKETING

EVOLUŢIA COMPARTIMENTULUI DE MARKETING:

1)Inexistenţa compartimentului de marketing

2)Înfiinţarea unui compartiment de vânzări

3)Înfiinţarea unui birou de marketing în cadrul unui compartiment de vânzări

4)Înfiinţarea unui compartiment de marketing diferit de cel de vânzări


Citeşte mai mult